Crystal Gimi

Crystal Gimi
(A képre kattintva Aventisz többi művét is elérheted!)

2015. május 31., vasárnap

Dorothy blog award - avagy kampány az olvasókért *---*

Sziasztok! 
Remélem, ti is látjátok, hogy eszméletlen az a sürgés-forgás, ami mostanában történik velem és a bloggal! :D És még mindig nincs vége, ezt az őrületet még mindig lehet fokozni! Ugyan is mint látjátok, most nem résszel jöttem, hanem díjjal! Ráadásul egyenesen kettővel... >< Eddig őszintén nem igazán értettem, hogy mi ez "A blogom kapott egy díjt!"- őrület, de mostanában kezdem felfogni, mi is ez. Így most két díj, két köszönet és....nem tudom honnan szedjek 12 embőckét akinek tovább kéne küldenem, de valahogy csak összekaparászom majd... :))






Szabályok:

- Köszönd meg a díjat, és tedd ki, hogy kitől kaptad
- Olvasd el annak a blogját, akitől a díjat kaptad
- Írj 12 dolgot annak a blogjáról, akitől a díjat kaptad (térj ki a szereplőkre, a szokásaikra stb... nem írhatod azt, amit ő írt a sajátjáról)
- Írj 12 dolgot a saját blogodról 
- Válaszolj a 12 kérdésre
- Tegyél fel 12 kérdést a saját blogoddal kapcsolatban
- Kommentelj annak a blogján legalább 1 fejezethez (vagy akármihez), akitől kaptad, ugyanis mindenkinek jól esik a visszajelzés, ez lehet kritika, véleményezés, vagy az esetleges tetszésed kifejezése. A lényeg, hogy építő legyen!
- Cseréljetek linkeket is! Rakd ki azt, akitől kaptad, és írj neki, hogy ő is rakjon ki téged
- Küld tovább legalább 12 embernek a díjat

12 dolog a blogomról:

1. Egy Flóra nevű lány a főszereplője.
2. Van egy fantasy része, miszerint a gimi, amibe került két világ között a harmadik, vagyis az átjáró a mi világunkból a sárkányokéba.
3. Crystal, egy árva lány alapította az iskolát.
4. Kriszti, egy siket lány Flóra első barátnője.
5. Lucky Flóra kutyusa, aki véletlenül került a suliba, és ott tartása szabály ellenes.
6. Max testvére, Melinda egy kicsit idegesítő hárpia, de ha nem piszkálják, ő is csak ritkán teszi.
7. Larry az iskola karateedzője.
8. Max és Larry egy zenekarban játszanak.
9. Max-nek fontos Flóra, de gyakran nehezen fejezi ki érzelmeit.
10. Oscar, a drámatanár segít, hogy Flóra ráébredjen az élet fontos dolgaira.
11. Andrew egy titokzatos alak, aki gondoskodik Flóráról, de sose lehet tudni, mi is valódi célja.
12. Egy-két novellaszerűséget is felrakok ha tudok, de ilyen csak egy van jelenleg.

Kérdéseim: 

1. Melyik volt a kedvenc részed?
2. Miért. és esetleg meg tudod kritizálni?
3. Mit gondolsz a szereplőkről? 
4. Tetszik? Feliratkozol? (Ha igen, miért nem... xD)
5. Mit gondolsz Sárkányalföldről és Crystalról, azaz, erről a fantasy részéről?
6. Szerinted mi lesz a vége? 
 7. Hogy tetszik neked, illetve szerinted mi a célja Andrew-nak a sztoriban? 
8. Max vagy Andrew, és miért? 
9. Mit gondolsz Flóra karakteréről? Kéne változtatni rajta?
10. Olvastad, olvasni fogod, vagy na... mi a véleményed a blogról??? 
11. Melyik a tiltott részleg, mit gondolsz róla, és Max, mikor körbevezette Flórát, akkor mondott-e neki róla valamit?ű
12. Ki az a tanár, akivel Flóra jobban megérti magát, mit gondolsz róla?

Először is nagyon szépen köszönöm a díjat Hope Magic-nek, aki jó barátom is. Egy tehetséges bár kicsit visszafogott írónő. :)

12 dolog Hope blogjáról:

1. A novelláid nagy részének a végén valami meglepő történik.
2. Szereted használni az őrült szereplőket.
3. Három követőd van.
4. Volt már 18+-os szakasz az egyik folytatásos történetedben.
5.  Folyamatosan megijedsz és vagy be akarsz zárni, vagy depisen magadba zuhansz... :/
6. Általában 2-8 karakterterjedelemmel dolgozol egy novellában.
7. Nemrég kaptad meg az első díjadat.
8. A lány szereplőid legtöbbször stresszesek
9. A te írásaidból nem hiányozhat a csattanó és a drámai jegyek.
10. Komment mániás vagy :D
11. Ez az első blogod
12. Az Egyedül című történetben Bellt "démoni lánynak" csúfolják.

Hope kérdései, és válaszaim: 

1. Hogy tetszenek a történetek?
Hogy kéne? :D Na jó, nem. Szóval: Szerintem jól írsz, legtöbbször egyszerű a való élethez hasonlítani, (kivéve a fantasyt xD) de még találok benne hiányosságokat. Ez nyelvtanilag főleg, néha pedig csak annyira úgy akarod írni a történeted, hogy olyan legyen mint a fejedben, hogy egyszer-kétszer úgy éreztem, hogy: "Na ez pont nem lehetséges..." A karakterek nagyon valósak viszont! Esküszöm, egy két lány karakteren gondolkoztam aztán: "Mintha pont xy-t írtad volna meg!" :D De a fiúk.... Kicsit elhanyagolod őket és csak pasinak vannak. Kicsit nem lehetne bonyolultabb? :D Amúgy meg jól fogalmazol, néha nem túl szakmaian, de szerintem ez neked nagyon jól áll, a novelláidat meg nagggyon szeretem! :3

2. Rendszeresen olvasod a blogot?
Hát nem vagyok feliratkozva, de mikor írsz, hogy van új rész akkor el szoktam olvasni, most viszont a díj miatt az egészet elolvastam, úgyhogy...na :D

3. Melyik Novella illetve történet tetszik a legjobban?
Novella? Hasonlóan viszonyulok hozzájuk. Mind jól van megírva, de legtöbb azért nem az én stílusom. Történetből nekem a Titkos Hódoló jobban tetszik, de ne siessük mán úgy el a dolgokat! Szerintem az olvasók és a szereplők szépen lassan ízlelgessék a szerelmet. Nem kell azonnal túlragozni! :D

4. Miért pont az a novella/töri tetszik?
Az a legvalósághűbb. Ilyennel már én is találkoztam, és az ottani Tom is szimpi, de nem kell rohanni, had izguljon az olvasó, hogy jöjjenek már össze, vagy mégsem, vagy de... :D

5. Mi a véleményed a történet szereplőiről?
Már megmondtam. Tom: Szimpi, csak picit nyomulós, de ha óvatos vagy, belőle még lehet egy nagyon szemérmes, cuki karakter. Vanda: Vanda! :D

 6. Szerinted kezdjem újra az őrangyalt?
Az hol van, mert nem találtam....?

7. Mit olvasnál szívesebben tőlem? (Horror, fantasy, dráma....)
Dráma! :D Azt megnézném! :D

8. Nem jut több eszembe :) 
Jó, mert elfáradtam... xD

És köszönöm szépen a kihívást Francoise Perth-nek, aki jó barátom, és nélküle nem tartanék a bloggal ott, ahol most ti látjátok azt. Mindig keményen megmondja a véleményét, de soha nem kell szólni, ha új részt rakok fel, mert ő már ugrik is és olvassa.... khm... példaértékű :D És a kritikák amiket ír, mindig hasznomra válnak, és nagyon hálás vagyok is értük, még ha lusta is vagyok megköszönni. :) De ezzel a díjjal amit most megcsinálok neked, remélem, ha ne is eleget, legalább egy picuri kárpótlással szolgálhatok neked. Lássuk a blogod! :))

12 dolog Francoise Perth blogjáról:

1.Kézzel írott műveid töltöd fel.
2. Egy múzsának nevezett képzeletbeli figurád ad neked ihletet.
3. Vannak novelláid is feltöltve.
4. Egyik befejezett műved most áll publikálás előtt.
5. A "te világodban" jóval véresebb dolgok történnek, mint mondjuk az enyémben... :D
6. Jelenleg négy különböző történetedet lehet a blogodon, plusz a novellákat.
7. Animés vagy... :) Mint olyan sokan.... :D
8. 19 éves vagy és olyan szorgalmas, mint hat másik... :D Vagyis a nyomodba sem érek, egyszerűen mindig van időd felrakni valamit, nem is értelek.... ><
9. (Mit mondjak még??? Akkor beszélek rólad... ;)) Fizikus palánta vagy, reál gondolkodó.
10. Szívesen javítgatod más bloggerek, többek között az én blogomat is, köszi!
11. Démonmániákus vagy... :D Szereted a gonosz szereplőket, és előszeretettel írsz is róluk.
12. A blogod egyszerű, talán pont ezért nyugodt... és ebben az egyszerűségben minden lehet... véres horror jelenetek, vagy szerelmes, rózsaszín bárányfelhők... xD (Az utóbbi azért ritkább... )

Francoise Perth kérdései, válaszaim:


1. Ha csak a címüket nézed, melyik történetemet olvasnád el először? Miért?

Munkahelyi ártalom... :) Még régebben bele is kezdtem, amúgy kicsit más, mint amilyenre számítottam, de a maga hangulatában nagyon is olvasható.

2. Te mit tennél Polett helyében az 1. fejezetben történtek után? (A hatodik örökös)

Hát... Vagy nagyon kiborulnék, és megpróbálnék minél kevesebbet törődni a körülményekkel, vagy elhitetném magammal, hogy ez is egy életforma, és semmi baj nem lesz, végül is csak "plusz órák" naponta...

3. Mi a véleményed Polettről? Tudsz azonosulni vele? (A hatodik örökös)

Vele? Vele igen. Szerintem nagyon átlagos, de bírom, hogy rendszerető, én is az vagyok. Nem egy cicababa, hanem inkább a szimpatikusabb réteg. Én is így reagáltam volna szinte mindenre, mint ő.

4. Polett tanárai közül ki a legszimpatikusabb/legkevésbé unszimpatikus és miért? (A hatodik örökös)

Belzebub! Mert legalább valamennyire figyel Polettre, és próbálkozik a maga módján jófejnek lenni vele.

5. Mit várnál, mi lesz a történet vége? (A hatodik örökös)

Hogy Polett veszi át az uralmat, mi más? Vagy elképzelhető valami drámaibb fordulat is, ahogy téged ismerlek...

6. Hogyan viszonyul Dominika a prológusban gazdája döntéséhez? Egyetértesz vele? (Egy krampusz szabadulása)

Érdekes kis prológus... Senkivel sem értek egyet, mert nem tudtam eldönteni mi lenne a jó. Ha Dominika máshoz kerül, neki az sem jobb. Vagy most kedves volt és menteni akarta a családot? Nekem kicsit idegen ez a téma, de tovább olvasom... ;)

7. Mit gondolsz, mi történt volna, ha Dominika nem avatkozik bele Sándor teveibe? (Egy krampusz szabadulása)

Uncsibb lett volna a sztori? Mellesleg akkor nem is ő lett volna... :D

8. Mit gondolsz, Dominika esete egyedi, vagy abban a világban minden hozzá hasonló így érezhet? (Egy krampusz szabadulása)

Én nem tartom túlzottan egyedinek... Mindenki érezhet vágyat a szabadságra, ezt már én is megfogalmaztam. Minél inkább kötöttebb valaki annál inkább vágyik szabadulni. Így sokan érezhetnek.

9. Bele tudod-e képzelni magad Rebeka karakterébe, vagy nagyon idegen tőled? (Munkahelyi ártalom)

Rebeka.... Nagyon idegen. Ha olvasom, inkább egy külön személynek, karakternek képzelem el, akivel szívesen összebarátkoznék, de nem, nem tudok azonosulni vele...

10. Mi a véleményed Mikiről és az őt sújtó átokról? (Munkahelyi ártalom)

Hát először furának tartottam, de aztán egy rövid beszédet tartottál nekem róla, meg át is gondoltam, és bevallom, igazi átok. Embere válogatja, de egy idő után mindenki kiborulna, hogy nem tud meghalni....

11. Te szívesen élnél-e Terre de Feu-ben? (L'histoire de Terre de Feu)

Ó, igen! Nagyon klassz kis helynek tűnik, és én is elviselnék egy saját világot, amiben minden a hangulatomhoz van igazítva... :D Ezt nagyon jól kitaláltad, le a kalappal! ;)

12. Esetleg van-e olyan történet, ami annyira megtetszett, hogy a továbbiakban is olvasni fogod? :)

Hát az L'histoire de Terre de Feu, csak sajnos nem igazán sok az a három rész... :/ És emellett a hatodik örökös, mert valamiért nagyon megtetszett :D 


12 ember, akiknek továbbküldöm:

4. Vebira
5. Barbara Rikki Cartland
6. Alice Zelmyra Hodgins
7. Magic Hope
8. T. Vicky
9. Francoise Perth
10. És nem tudok többet, szóval most hárommal kevesebb embernek küldöm azt, amit így már 24 embernek kéne... xD Na mindegy, jó lesz ez így! ;)

És még egy várólistásom van! De mivel már késésben vagyok, gondoltam, akikkel végeztem, azokat kirakom! ;)

5 megjegyzés:

  1. Nagyom szépen köszönöm! :)
    De nem hiszem, hogy még egyszer megcsinálom. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Halihó!
      Na, mégiscsak megcsináltam :)
      http://francoiseperth.blogspot.hu/2015/06/valaszaim-kerdeseitekre.html
      Hagytam ki kérdéseket, de remélem, megérted :)

      Törlés
    2. Megértem :) Köszi szépen! :3

      Törlés
  2. Sziaa! Hát kihívtál, de... Én is kihívtalak, és nem csináltad meg. :D Hoppá. Na. Nem tudok mit írni. :) Megcsinálom én is, de még tartozol eggyel! :D Xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De végül csak megcsináltam :)
      Nem mellesleg odaírtam, hogy valaki még nincs kész ;)

      Törlés

Szablon wykonany przez Jill