Crystal Gimi

Crystal Gimi
(A képre kattintva Aventisz többi művét is elérheted!)

2015. január 14., szerda

Lépések a könyvtárban - Szülinapi különkiadás - Novella

Sziasztok! Ígértem nektek egy szülinapi különkiadást, egy novellát! :)) A novella nem kapcsolódik a megszokott történethez, de szerintem 13. életévem betöltésének megünneplésére, éppen elég. Ez egy olyan novella, amely egyszerre foglalkozik a szép múlttal, a keserű jelennel, és a reményteli jövővel. Remélem tetszeni fog!
Természetesen üdvözlöm első feliratkozómat! Örülök, hogy követni akarod a blogomat! Üdv a klubban! :)) Most viszont... "dobpergés"... A SZÜLINAPI RÉSZ!!!!


Ahogy a könyvtárba betérek, kabátomat a fogasra akasztom. A hideg átszalad lassan a hátamon. Újra itt vagyok. Otthon vagyok! Ott vagyok, ahol azelőtt már sokszor... Most még is más.

Körbejárom a tinta émelyítő, szokványos szagával megáldott könyvespolcokat, hogy keressek egy kedvemre való könyvet. Átnézem a tudományos, történelmi, és ifjúsági regények szekciót is, de hangulatomhoz illőt nem találok sehol. Leülök az ütött-kopott matracokra, és tűnődöm... vagy talán csak várom, hogy múljon az idő, esetleg csak bambulok.


Olykor elragad egy régi emlék, - volt, nincs - ilyenkor előveszek egy könyvet, ami a régi szép időkre emlékeztet. (A csillagászati lexikon erre alkalmas is.) Olvasgatom.


Felidézem a múltat, melybe két kézzel kapaszkodtam, de ő erősebb volt, és itt hagyott... Siratom a jelent, amely oly kárörvendően nevet most rajtam.... S a régi emlék kezét, féltő szeretettel, vigyázva, de lassan elengedem...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szablon wykonany przez Jill